without you it's a waiste of time

klockan är 10:06 och jag är redan uppe tack vare mamma som ringde och väckte mig. hon försökte pumpa in massa information angående nycklar, cykel, kartor och mataffärer och sånt viktigt kan man faktiskt inte ta med mig när jag precis vaknat så vi får se om jag faktiskt hittar cykeln sen ;)

det är alltså dags för den första skoldagen, den där hemska första dagen som man bara vill ta sig igenom! inget som lockar mig direkt men får träffa jannie efter den så blir det så mycket bättre :))

annars är lägenheten faktiskt fin men jag har inte riktigt vant mig vid den än ;o känns konstigt att vara i en stad som man inte känner till och som man inte känner någon ;s annat än söta karlskrona! fast nu slipper man att låtsas att man inte ser personer man inte tycker om då man inte känner någon ;) alltid något plus?

igår hörde jag av henke igen, jag blev alldeles glad i hela magen och leendet blev så stort! man förstår inte riktigt vad folk faktiskt betyder för en förrän det går en tid utan att man ses eller hörs! så när jag kommit iordning här uppe ska jag bjuda alla som faktiskt får mig att bli så glad och ger mig en sån bra magkänsla så vi kan umgås igen, för jag saknar er som en tok!

håll tummarna för klockan 13.00 är jag riktigt nervös
jag älskar er mina vänner, för den person ni får mig att bli när jag är med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0