the moment we will meet again

jag orkar inte bry mig och jag orkar inte väga varje ord jag skriver på sandvåg. jag försöker så gott jag kan och unnade mig en resa nu med en av mina bästa vänner elina! du hade kunnat följa med och kan fortfarande om du har pengarna. det är absolut inte mitt fel att priset på flyget har höjts sen vi bokade vårt idag och det är inte heller mitt fel att du inte följde med oss när vi bokade. jag ångrar inte att jag bokade detta, även om det är synd att du inte kan följa med, för jag vet exakt hur kul jag kommer ha.

jag ser fram emot att åka, onsdag kväll åker vi till kastrup och 6 på morgonen lyfter vi! :)
turkiet, marmaris, vi kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0