horse bay blues

jag är en hemsk människa. men jag gjorde det av ett snällt hjärta. lille twist ville gå ut när jag skulle prata med elina i telefonen (telenor har inte så bra täckning här) och så när vi la på började det ösregna. jag var helt ovetande att twist fortfarande var ute. det var inte förrän mamma ringde och jag skulle leta upp en kod åt henne som jag såg att han stod där ute helt blöt :( nu är han inte särskilt glad på mig men jag har blåst lite med hårtorken på honom för att värma och så har han en handduk och en filt över sig så han blir väl torr snart.

annars blir det ronneby först ikväll, därefter sailet & sist men inte minst fest med sjömän. nanna blev lite ledsen i ögat när jag skrev det då hon tydligen är tänd på män i uniform! du skulle valt karlskrona istället för stockholm (y)



lite bilder från kräftskivan :)








snart åker vi, jag och bästa elina<3
nats.

Kommentarer
Postat av: Josefine

näär åker ni? och hur många dagar? :)

2009-08-14 @ 23:08:55
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0