vart tog elden vägen?

igår vid den här tiden hörde filip av sig. jag har inte hört av honom på praktiskt 3 veckor och det var kul. skönt att de har det bra i skåne men det var också skönt att han saknade "gänget". jag tror nog inte att han är ensam. tänk vad lätt vi hade det i våras. det var ingen som jobbade som de gjorde i somras, det var ingen som flyttat och det var ingen som ryckt in. nu får vi ta vara på stunderna vi får tillsammans, för det vet jag att jag kommer göra. ni är glädje!

idag var twister med mig i stan och i lägenheten var han pipig och gnällig så jag rastade av honom i tullparken och det fick honom lite tröttare. sen hämtade elina oss klockan 2 efter att jag har packat lite i lägenheten. vi åkte in till stan och fixade inför resan. var hos polisen, kollade upp tågbiljetterna, var inne på telenor, åt glass, åt gyros och drack vatten!

nu är jag hemma efter att ha kört med niclas i två timmar med, det tar på krafterna. nu ska jag försöka bli klar med den tredje och sista tvätten så jag kan hänga upp allt så det torkar tills imorn (y) FÖR IMORN ÅKER VI! men innan dess ska jag träffa jannie och imorn 21:38 går mitt tåg från karlskrona station! vi är taggade både jag och elina!



nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0