I wont hesitate no more

det var kräftskiva igår hos oscar och den var riktigt trevlig :)

började med att elina åkte med mamma & niclas hit och vi gjorde oss iordning vilket drog ut lite på tiden (var bara 50 minuter sena) men alla hade ändå inte kommit när vi var där. fick börja grilla på direkten då vi var hur hungriga och passade på att sno en liten hamburgare av alle med vilket han nog inte blev så glad över om blicken fick döma. men jag frågade jannie så jag behövde inte bli rädd ;) fast man vet ju aldrig med alle, han kanske tar till någon savate-spark?

när vi ätit färdigt kom oscars goda kräftor fram! sjuuuukt goda, så goda att man önskar att man själv hade en damm utanför. då mina bordsdamer inte verkade vara så förtjusta (förutom linda då såklart) så blev det mer över till oss :D efter det var det massa snack med alla möjliga och jag hade jättekul!

vid tolv åkte vi hem med dessan & hennes mamma och kom nästan precis in till city vilket var hur skönt som helst då vi inte visste hur vi skulle komma in när vi kom dit. men vi gick raka vägen till nivå där det var sjukt mycket folk och så träffade vi på amine och båda hans bröder varav den ena var lite kinkig ;o men vi dansade på jag och elina och ibland fick vi även sällskap av dom. och så såg vi en liten dansandes sötsiri med, tyvärr tappade vi bort henne fort :(

vi tog även en runda till piraten med men där var det dött och de spelade dålig musik - som vanligt så vi knallade bort till nivå igen innan vi gick hem runt halv 3. tog inte lång tid innan vi slocknade och elina började härja runt halv 9-9 på morgonen sen och försökte ha ett vettigt samtal för mig vilket var alldeles för tidigt så hon fick berätta samma ramsa sen när jag började vakna till vid 11 :)  efter det åkte hon hem för att rida och jobba & jag drog in till stan och satte in min skatt på kontot (sweet money) därefter lunchade jag & mamma på subway! :)

imorn väntas sail med elina :)

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0