dom som skriver ljuger, allt är tvärtom

det börjar närma sig nu, iiiih! idag ska jag tvätta de kläder som jag har samlat ihop och börja lägga ner det i resväskan! det händer NU och om 4 dagar är vi i riktiga värmen och lever loppan, sötnöt och jag! ska tänka på er när jag är där på torsdag - hur kul ni har som börjat skolan ;)

nu är det dags att ta tag i allt, jag ska vara produktiv som jag alltid är (hihi) har redan lagt i en tvätt i  maskinen och varit ute med hunden! snart blir det nog duschen och packa ner de kläder jag har där uppe på rummet som jag ska ha med mig och även skriva färdigt min packlista så man har någon aning om vad man ska ha med sig ner och inte glömmer bort något när man ska åka hem. måste även påminna mamma om att skriva ut flygbiljetterna och hotellbokningen :)

esen har även lovat att han ska möta oss på busshållsplatsen och hjälpa oss att komma in till marmaris då det är en bit utanför! vilken pärla han är ;) han ska minsann få sin omega 3 som jag lovade honom, någon päroncider får vi se om jag tar med mig då det väger mycket och jag oftast brukar ligga på gränsen med mitt bagage. (men slår inte min mamma som hade 12 kg övervikt på sitt bagage när vi flög hem från barcelona förra året!)

man kanske skulle passa på att tömma minneskorten i kameran & samtidigt lägga in de senaste bilderna på datan? låter som en bra idé! jag är på gång, jag är laddad jag är tänd!



jag på stranden förra året :)



esen visade vem vi tyckte han var lik i tidningen!


nu är jag taggad och vill bara åka NU NU NU!
I'm gonna miss you, n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0