that's just who you are, babe

jag är hemma och fylld med massa info, nya ansikten och aktiviteter. tyvärr så kommer jag inte dela ikväll på sittningen utan hade i åtanke att umgås med jannie & så ska mamma och jag en liten runda till ikea för att köpa mattan till vardagsrummet :)

men allt jag egentligen vill göra är att kura mig under täcket, kolla på sex and the city och läsa min cosmopolitan som jag fick i skolan idag. och vet ni vad? det är precis vad jag tänker göra! mys! ska bara prata färdigt med min blivande man, ali ;)

här är en bild på mig i mitt fina pannband som vi fick i skolan. de ska man tydligen ha på sig hela tiden i två veckor! när man handlar, är i skolan, fest och allt möjligt. känns lagom lockande :D ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0