lets fly, lets fly away

ikväll åker vi, det ska bli så skönt! ska försöka packa ihop mina saker! (känns som om jag kommer glömma något) och så snart kommer nog mamma och så åker vi in till stan och möter upp elina! i lägenheten ska jag med ta lite saker och sen blir det till att sätta sig på tåget mot kastrup som kommer att ta oss till Izmir (en av turkiets största städer med 3 miljoner invånare) och försöka hitta till busshållsplatsen (som sägs ska vara e n o r m) för att ta oss vidare till Marmaris busshållsplats där esen möter oss :D räknar väl med att vara framme om ett dygn ungefär. då ska vi steka.

ni får ha det så bra här hemma, jag kommer sakna er ♥
särskilt mycket kommer jag sakna dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0