do you know what it feels like?

igår: förfest hos sanne med massa nya ansikten och några bekanta och så självklart elina :) var där till 11 innan vi två marcherade mot stan och sailet men iår var det verkligen inte kul att gå där nere :( det enda roliga på hela kvällen var att möta en hyperglad (full) jens som sprang och skrämde mig. DET var ganska roande faktiskt!

så vi gick upp mot stan och tog en runda in på playbar men känns ju inte som om något förändrats direkt :( så där var vi max 5 minuter för att sedan gå in till time för att köpa cola som elina var supersugen på! så berättade jag för jones som jobbade då att vi åker till turkiet och han tyckte att vi skulle bli lika bruna som honom, då har vi att göra ;)

och inatt var troligtvis den sista natten på pantis om det inte blir något innan vi åker på onsdagkväll. det kändes sorgligt och jobbigt då flytta verkar hur overkligt som helst. hur ska jag klara mig i kalmar? vi var förresten och kollade på lägenheter där idag för att han som vi skulle köpt  av lurat oss! tittade på två fina lägenheter, tusan bara att de ska vara så förbaskat dyra! och så körde jag lite med niclas med när vi kom hem :)

imorn blir det till att packa ner alla grejer i lägenheten i flyttkartonger :(
jag kommer sakna mitt pantis.

n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0