det blir aldrig som man tänkt sig

Hej!

var som sagt och grillade igår med mamma niclas hos mammas förra arbetskamrat! det var väldigt trevligt och mycket god mat då fredric är kock ;) men stannade ungefär 2 timmar innan mamma körde in mig till stan för att möta upp carro. vi hämtade henne och drog till sunnavägen 13b innan vi gick till långö där det skulle vara fest. "festen" var väldigt lam men man träffade folk man inte sett på länge. sen var det två gossar som tyckte att vi skulle festa med dom och höra av oss, tur vi raderade numret, vi gick till jones istället med han och amines storebror! :)

där var vi ett tag innan det gick utför :/ vilket slutade med 112-samtal och ambulans till sjukhuset.

jag finns för dig, när du behöver mig. jag vet att det är jobbigt nu och det är delvis mitt fel men jag ångrar ingenting jag gjorde eftersom jag vet att det var det bästa för dig. du kan vara besviken men jag tror att när du väl förstår allvaret kommer du istället att vara tacksam. för nu har du alla förutsättningar att kunna fortsätta och alla stödjer dig och dina val. jag älskar dig, barndomsvän, och står bakom dig om du faller.

jag tycker minsann att killarna kan styra kosan från p7 för att besöka oss nu =D


3 dagar tills vi åker, I'm happy!


nats... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0