you taste like chocolate

igaur åkte jag till skolan alldeles för tidigt för att hålla joss sällskap :) var trevligt, hade nog ändå inte kunnat sova mer. sen åt jag & linda på queens med killarna, eller vi väntade mest på maten som tog 45 minuter att bli färdig, riktigt dålig, så det gjorde att jag missade engelskan. ville inte göra osm viktor och filip som åt sin efter,då den hunnit bli kall och inte heller som mård och erik som åt den på lektionen!

efter det mötte jag upp carro eve och sanne på stan för att kolla lite, och sen övningskörde jag med niclas. gick ändå hyffsat, dock höll jag på att prejja ner en cyklist :( detta körkort alltså! åkte sedan hem till carro och vi bestämde oss för att åka till jackie och mysa eftersom hon erbjöd sig. jackie bjöd på god mat & fika och blev så att jag stannade där över natten eftersom jag inte orkade ta bussen hem. på morgonen lagade vi pannkakor till frukost och så kom sead så vi pratade lite med honom om ditten och datten (:

ikväll väntar plugg med uppsatsen, marcus har inte höga förväntningar på mig. tror att jag sitter och kollar på tv alla dagar jag inte går i skolan och att jag vaknar till liv på fredag och festar både då och på lördag. han har inte mkt vett han! ;P

grattis till jannie som klarat sitt körkort!<3
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0