what do you think about that?

Hej!

jag blir så trött på mig själv ibland! känns som om jag ibland kollar ner på mig själv och inte förstår varför jag inte tar chanser jag aldrig kommer att få igen. sånt som man sedan ångrar. visst, det hade nog inte varit något hållbart, men se hur det hade gått liksom.

saknar hela grejen att bo med carro, umgås med jones & gänget så ofta vi kunde och bara hitta på impulsgrejer. kom på det när jag träffade ali på bussen, han skulle hem till jones nu. shit vad kul vi hade tillsammans, allihop. när vi tog över hans säng inte bara en utan två gånger och han snällt fick sova på soffan! får bara hoppas att carro börjar tänka klart och snart är redo för att ha kul igen!

annars saknar jag arlinda & jackie med, känns så sjukt konstigt att inte ses när man sågs minst två gånger i veckan innan. och ikväll är det fest på basen, och det känns lite tomt att inte vara där. grillade med carro sanne eve och några till istället! ;)

och på tal om att sakna, hur mycket kommer jag inte sakna er, alla galärenfolk när ni åker runt land och rike i sommar? kommer bli tokjobbigt alltså! underbaringar, vi får ta vara på varandra!


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0