all the battles I've won

idag har jag varit ganska produktiv. gjort vad jag kan med både marcusuppsatsen & projektet. fått svar av bodil med nummer till polen och även fixat andra bra grejer som är bra att ha!  har även hittat lite fler jobb utomlands som jag skulle kunna tänka mig. malta, spanien, italien, dubai och så :))

och på fredag ska jag & carro grilla på långö med jones och gänget!
det kommer bli riktigt kul, har inte umgåtts med dom på fleeeera veckor.

& något som nog blir snäpper roligare är sommargrillfesten i kuggeboda på lördag
den har vi sett fram emot länge, så får hoppas att det kommer många nu :)

när denna helvetes skolveckan som kommer är över, är nog alla i trean glada!
det kommer iaf jag vara, om jag nu hinner färdigt med allt vill säga :/

gamla goda tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0