all depends on you

idag är en mysdag! vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen, men såna dagar är skön att med ha ibland! har försökt få tag på emelie, men inget svar. hade varit mysigt att ta en ridtur med henne, men det får bli en annan dag :) och imorn börjar allvaret, jag måste skaffa ett nytt jobb. det är verkligen det största måstet! inför alla planer som ska ske. inget är ju gratis?

sen ska jag nog plugga en hel del på lovet! behövligt.
och även gå ut, för det var alldeles för längesen!
självklart ska jag spendera tid med mina stjärnor med :)

det känns konstigt att inte vakna och gå upp och göra er alla sällskap när ni äter frukost, konstigt att inte ge sig ut i backen och åka skidor och konstigt att inte sitta uppe på nätterna och spela kort & prata. man var så nära varann i några dagar och det var hur mysigt som helst! nu saknar jag det, att umgås med er hela dagarna. ni gjorde dagarna oförglömliga!<3

jag saknar dig, fast hjärtat inte vet vad det vill.

nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0