stupid cupid

hej!

kom hem från carros för ett tag sen, vi har bara chillat och pratat igenom allt :) allt är nu klart och vi är överens om allting. det är det som är så skönt med henne! och så planerade vi även morgondagen eftersom de flesta har något annat att göra så ska vi kanske gå till elona eller jones. eller får vi se vad filip hittar på, han sa att det lutar åt grillning, och det tackar jag inte nej till! istället för att umgås med folk man inte riktigt känner så föredrar jag att umgås med grabbarna grus och väninnorna (y)

alltså det snurrar verkligen i min skalle. jag har känslor jag egentligen inte tror att jag har
och jag förväntar mig att se personen överallt, det är sjukt och jag är trött på att.

aja, bud på att städa lite. behövs verkligen :/

nats

Kommentarer
Postat av: jojo

Vad fint det är här :) Blir glad av den! fortsätt skriv, så ska jag fortsätta läsa

2009-04-30 @ 08:08:51
URL: http://devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0