ready for those flashing lights

gårdagen var trevlig, åkte till kauppis och sen till emelie för att umgås med henne och jannie :)

idag blir det troligtvis till att vara hemma, kanske tom kan få något vettigt gjort. och imorn blir det påskmiddag med släkten. ska samlas i kallinge så jag hoppas att jag får köra dit ;)

annars så saknar jag arlinda, det känns sjukt konstigt att inte se henne minst två gånger i veckan. då man hade någonstans att gå till, för att göra något som var bra för ens plånbok. jag saknar att ha det stället att gå till, även om det inte var världens bästa jobb, men man kunde verkligen anpassa så det passade en själv. nu hittar jag verkligen inte något som passar mig, ingen hör av sig, även om de lagt ut förfrågan och man lagt in en ansökan. surt. kan ju alltid hoppas på att något dyker upp (y)

& så saknar jag carro !
för några veckor sen hade vi varandra, nu glider vi isär :(

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0