can we get away this weekend?

det är varmt ute och jag ska strax gå ut till stan. kanske möta upp mamma en runda och handla lite mat till lägenheten, kylskåpet gapar tomt ;o inte kul. sen ska jag möta upp carro på stan för hon ska köpa en födelsedagspresent och jag får agera smakråd. jag med noll fantasi och klädsmak. men det blir nog bra, trots att det är mycket svårare att handla till killar!

sen ska jag åka till filip för det är där jag hade tänkt spendera min valborg :)
blir nog riktigt trevligt, sen får man se om man drar sig till stan när jones och de ska gå ut!

nej men om man skulle göra färdigt datorkunskapen och sedan fixa sig?
låter som en plan.


brrrruuudar, snart dags för en malmötripp igen!
(anledningen för att jag ser så skraj ut är för att jag fick en
utskällning av expediten för att jag hade fötterna på stolen)

nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

MALMOE SNART! :D

2009-04-30 @ 14:29:30
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0