trysil (y)

kom hem från trysil igår natt/morse, och helt sjukt kul har jag haft. vilket jag visste redan från början :)) dock hade jag jätteont i benen & knäna men det gick över sen vilket var tur. dagarna spenderades i backarna och kvällarna i stugan. och ibland stannade man hemma efter lunch. det var mysigt! jag oscar och siri delade på sofforna och låg och lyssnade på musik. och andra dagen råkar jag somna och vaknar av att 10 personer sitter runt mig och kollar när jag sover. tyckte dock det var skönt att det bara var folk man kände. hade ju kunnat vara mycket värre! (y)

alltså känner att det är svårt att summera resan på några rader
så jag tackar alla som var med istället, vilka minnen vi har fått av dessa dagarna
& jag vet att några av er kommer jag ha hela livet<3

igår umgicks jag med carro och sen även adnan. vi gick på stan med twister och mös. och tog även premiärglassen på glassiären vilket var sjukt gott. det enda negativa är att de höjt priserna igen. 32 kronor för 2 smaker!? hm. men det är det värt. och så var jag bara tvungena att skicka en bild till elina och läska henne lite (a) busigt. på kvällen kollade jag in carros lägenhet som var mysig, och blir bättre sen när allt är färdigt.

idag har jag sovit länge (bussfärden tog ut sitt) och sen lunchat och gått på stan med mamms, sahar & morgan. det var härligt. sen även hälsat på carro för att mamma ska få se hur hon bor :) när vi kom hem körde jag en runda med niclas. åkte till jämjö för att han skulle fylla på vårt lager med bilrengöringsmedel från håkans fabrik. så nu har jag varit där, och det var riktigt fint! sen körde vi hem igen utan några problem (var i och för sig rätt nära i lösen-rondellen) och grillade här hemma. hur gott som helst. och egentligen skulle jag åkt ner till per och umgåtts med skogsfolk nu, men tror inte jag har orken ikväll.



nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0