see you at the club

igår så jobbade jag på bussarna, var väl sådär lagom kul att bli placerad på två långrundor. först till ronneby & tillbaka och sen till tjurkö och tillbaka. den sista turen tog 2 timmar! helt sjukt vad trött jag var på att åka buss sen ;) men 82 kr/h i 6 timmar för att skämma ut sig lite kan jag stå ut med (y)

och sen åkte jag till johanna, skönt att komma dit.
var ute och gick med hundarna, pratade och skrattade ihop!

idag har vi med myst och så, sen tog jag bussen till stan. mötte upp mamma, beställde hem en grej (a) och så gick vi till systemet och köpte lite cider ;) utgång ikväll, och jag hoppas det blir en sån utgång vi hade i höstas då vi satt och mös ihop! vissa har jag inte råd att förlora<3

imorn ska jag förhoppningsvis må ganska bra. beror på hur det slutar ;) sen fira jannie i strömsberg där det bjuds på tårta! vi ska även fira henne lite ikväll, blir trevligt.

annars så vill jag träffa joss! har inte träffat henne på jättejättejätteläääänge :/
baby, vad skulle jag göra utan dig?



nej nu ska jag städa färdigt, för snart kommer rara olivia :))
naats

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej du Natalie, nu får vi allt börja umgås lika mycket som innan, jag har ju så roligt med dig :)

2009-04-09 @ 01:54:38
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0