mad world

tack alla för igår, jag hade kul! skönt att man kan umgås med folk och att det för en gångs skull kan bli någorlunda spontant! :) först satt vi hemma hos mig med tjejerna och så kom även killarna för de trodde att "hela skolan var där" haha. trevligt. sen drog vi oss in till nivå där vi mös precis som vi brukade förr, kunde inte bli bättre :) sen dansade vi även loss på piraten! efter det följde vi mård hem och så gick jag olivia och svante hemåt.

det roligaste var att olivia var så flummig och berättade om att hon brukar skjuta med golfbollar på kanadagässen hemme i vissefjärda. det kanske inte låter så kul nu, men halv 4 på morgonen, supertrötta och lite på lyset så är det mesta ganska kul faktiskt.

idag chillade vi loss innan vi drog oss till stan. olivia till tåget och jag gick och mötte upp mamma. fick min påskpresent (istället för ett påskägg med godis) och sen åkte vi även och handlade i lyckeby. körde därefter med niclas (som mötte upp oss där) i stan, känns som om man blir sämre hela tiden? ooh. efter det åkte vi hem och jag åkte direkt till jannie för att fira henne lite till! fick god tårta och snacks och så kom även emelie ;) riktigt trevligt. sånt man definitivt borde göra oftare! så vi bestämde att vi skulle grilla några stycken hos thörn på lördag.

grillning även den 25:e med galären i kuggenboda.
det blir bara bättre och bättre ;)

allt handlar om att prioritera och visa vad man vill. jag är inte den som hänger efter folk i hasorna hela tiden, för det är något jag tröttnar på. jag umgås med folk som visar att de vill träffas. så är det med det :) för det tjänar man så mycket tid och kraft på, istället för att gå runt och undra hela tiden. därför är det bara de bästa jag umgås med, end of story.

nats

Kommentarer
Postat av: Olivia=)

Onsdags var fett kul!! =D <3

2009-04-10 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0