lets play a lovegame?

jag har varit ganska produktiv idag, trots min förkylning/halsont/huvudont. och det är skönt! hittade massa nya jobb att söka på internet så det har jag gjort, har solat på altanen och även läst körkortsteori! helt värdelös är jag inte :)

har även kollat resor, funderar på att åka till polen och till bartosz! blir nog nästa eller nästnästa söndag så är man där i en dag. blir nog bra, känns som om det är ett måste till projektarbetet. annars har jag inte mycket att komma med. så nu blir nog marcus glad (y)

nu ska jag nog äta lite soppa till & så vänta på mamma så hon kan hjälpa mig med planeringen
because she's the master! :)



nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0