keep on rising

hej! har inte varit direkt jätteaktiv här de senaste dagarna, vilket bara har varit skönt! ;)

tisdag:  umgicks jag med joss på förmiddagen :) blev att vi gick och köpte oss lite frukost och satte oss på bänkarna där alla gamlingarna sitter. tog inte två minuter innan alla fåglar hade sett att vi satt där så snart hade vi en hel skara med småfåglar och någon kråka. sen gick vi lite i affärer och kollade ut lite klänningar och ditten och datten. sen gick vi och åt i matsalen, hade verkligen inte varit där på ett tag. men inga överraskningar där inte. haha. efter lunch var joss tvungen att gå till skolan för lektion :( så jag hakade på carro. drog till stan och gick i precis samma affärer igen, och så träffade vi evelina sanne och elona så vi gick med dom. mkt trevligt ;p sen hem och plugga och kolla på desperate :)

igår: jag åkte in till stan med mamma & niclas. sov lite och blev sedan upphämtad av elina och joss för att gå på en datorkunskapslektion de lagt in där. var väl inte så nödvändig lektion, men något lärde man sig nog. och så fick man en uppgift man skulle göra med. kul, verkligen. träffade marcus med för första gången på länge, blev lite förvånad över kramen, men har saknat dig med! :) dock fick han värsta chocken när jag berättade hur jag tänkte göra med mitt projekt, typ hjärtattack! haha. men han hängde med oss när vi skulle till stan och snackade. han skulle b.la komma till "fetefesten" och även dra med sig lasse! tycker vi om. efter att elina jag och joss tröttnat på stan så åkte elina hem och vi promenerade till pantarholmen. kollade för första gången på videon från marmaris när vi var ute med båten mega diana. shit vilka tider alltså! en gång till, en gång till, en gång till! och helt plötsligt börjar bilder komma med och låten han hade valt var "keep on rising" vilken är den absoluta turkietlåten 08! sen åt vi och så, sen tog vi buss hem. sen när jag kom hem rastade jag hunden för att sen åka till jannie och jobba, riktigt duktiga var vi! ;)

idag är det plugg som gäller igen. känns som om jag har sån energi till det nu, vill bara bli klar med allt! hade varit så jävla skönt. så idag ska vi köra på så vi kommer så långt som möjligt! härligt värre liksom. så snart blir det att äta frukost och göra sig iordning! (y)

vad händer imorn? :))

"Mina blivande stjärnor ska snart ut i den vilda världen och jag är såklart orolog för er, inte för att jag inte tror att ni kommer att klara er utan för att ni ska förlora er in i nudelträsket."  / Elvis (marcus)

nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

hej ;P

2009-04-16 @ 19:08:30
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0