heart to heart

jag blir verkligen inte klok på projektdokumentationen alltså. jag kommer till skolan och tror verkligen att jag är färdig och då visar det sig att jag har glömt den viktigaste delen, suck! så nu sitter jag här alldeles ensam och försöker att få den färdig, men det lär väl aldrig hända.

har också gjort lite annat nyttigt med. hade datorkunskap och så började jag på uppgiften vi fått!
och snart ska jag gå härifrån, möta carro och prata ut:)

för jag vill inte för något i världen förlora henne för några missförstånd.
jackie är en vän, men mer är det inte. carro är nästan som blodsband och det är sånt man prioriterar!

nats

Kommentarer
Postat av: jojo

Din blogg ser lite deppig o vintrig ut.. Gör de lite pigg o glad :)

2009-04-29 @ 14:46:44
URL: http://devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0