every look I take make me want you more

hej!

lämnade som sagt in min uppsats till marcus igår, förvånad och chockad tog han emot den och då var mitt uppdrag slut. nej men det var väldigt skönt att kunna lämna in den när den skulle in och det bästa var att han verkligen inte trodde att jag skulle fixa det. sug på den du!

så bestämde jag mig även för att åka till Barcelona trots att nästan alla andra redan har hoppat av den resan. men jag kommer ha hur kul som helst med min bäste vän i hela vida värden henke, rasmus, tjejerna i tvåan och marcus. visst, det är skittrist att ingen annan åker med, men jag vet att vi tre ska ha världens bästa krogrundor tillsammans. för är man med henke vet man aldrig vad som händer (y)

hade engelska med där jag blev indelad i en grupp med viktor,smartis och rasmus. slutade med att nästan alla i rummet lyssnade på viktor för att han flummade så. och så ringde min telefon två gånger. första gången var det joss, fick lägga på för att cissi slog till mig lite lätt i huvudet och det andra samtalet handlade om ett jobb jag har sökt - SÅ JAG SKA PÅ ANSTÄLLNINGSINTERVJU NÄSTA VECKA. trodde aldrig jag skulle få ett jobb. blev helt nere när det inte blev något på cypern ;(

sen på kvällen efter att ha gått på stan i miljarders miljoner år åkte vi till elona och grillade och myste med tjejerna:) riktigt trevligt, och även om jag inte har känt dem vidare länge så är de helt underbara. sen åkte vi även in till nivå där vi träffade på de mest udda människorna. eve lurade en att jag kom från Polen så han satt och pratade engelska med mig i 10 minuter om skillnader i det engelska och svenska språket. "it is pretty easy, hand is hand, mouth is mun...." jag dog av skratt, och det roligaste var när han själv kom på sig.

aja, bara att tagga till igen. grillfest i kuggeboda och det ska bli riktigt trevligt
jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, men ni är bland det bästa :)

och så Polen på söndag med min bästi jannie! ses fram emot.
ska bli kul att se hur lille bartosz har det med! antar att marcus med är lite nyfiken, haha


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0