charterhjälte

gårdagen var mysig, och melvin har börjat prata riktigt bra. sa mitt namn, fast det lät ganska roligt. "nattaliii" ändå ganska impad med tanke på att han inte är så gammal. fast det kanske är i den åldern de börjar prata? känner mig ganska okunnig.

annars så har det inte hänt mycket här i ledja. inte mer än att jag har sökt till högskolor, hela 5 program. jag kanske vet vad jag vill bli när jag blir stor lite undermedvetet? iaf sjukt skönt att ha det gjort. och så funderar jag på att åka in till stan och möta joss och UMGÅS MED PÄRLAN! för det var jättejättelängesen vi gjorde något bara vi två. så det är en plan iaf :) sen att ta sig in till stan blir en annan femma.

något som oroar mig är jobb. hur ska jag kunna hitta ett flexibelt jobb i sommar när ingen ens svarar på mina ansökningar. sökte lite jobb som ligger utomlands igår med, så det hoppas jag att jag får svar på. var typ jobb på malta och sånt ;) heeelt okej liksom. haha. nej men behöver ett jobb där man inte är fast för att kunna ta sista minuten till turkiet. kollade charter dit idag, och det var inte så farligt dyrt, och tar man då en sista minuten blir det ännu bättre (y)

skönt iaf att storhelgen snart är över. så jag kan skicka in min data till dell för att den stänger av sig då och då och niclas hittar inte felet. och sen ska min telefon in på lagning med. genvägsknappen funkar inte och kameran tar jättesuddiga bilder. detta känns verkligen stabilt! men väntar på att min försändelse ska komma :) har längtat.

nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0