where is the love, peace and understanding?

alltså jag vill inte att alla ska hålla med mig och tycka det jag gör är bra.jag vill bara ha lite förståelse och att man inte trycker ner mig.  jag har inga riktiga planer på vad jag vill göra när jag slutar skolan, jag vet inte vad jag vill bli. det är därför jag kommer att vara borta ett år & sommaren kanske kommer att spenderas på island med massa mysiga islandshästar. men jag vill inte gå händelserna i förväg, för jag blir alltid lika besviken när något inte går som jag vill. (vilket det ofta gör)

och jag behöver rensa mina känslor nu, eftersom allt händer så fort. jag behöver få ner en fot på marken och lyfta blicken framåt igen. jag kan inte gå och sakna allt och vara nostalgisk varje kväll som jag inte har något att göra. jag kan drunkna i mina egna minnen och jag mår lika dåligt varje gång jag går tillbaka. så egentligen borde jag ta bort alla gamla blogginlägg, sms & bilder. men vem har hjärta till att göra något så brutalt?

jag saknar marmaris, jättemycket
jag saknar esen
jag saknar cico & zaza
jag saknar poolen
jag saknar värmen
jag saknar den billiga kebaben
jag saknar allt.


(behöver ju inte nämna att det gick skit på jobbet)






but hey,  always look on the bright side of life
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0