where are you gonna sleep tonight?

gick upp för en stund sen och har precis fått i mig frukost. inte bra att vara hungrig på jobbet jue. men jag har verkligen ingen lust att åka dit idag ;s för det har gått så himla dåligt de två sista gångerna jag har varit där. vet inte om jag är nere i en svacka eller om det är både jag-firstbase&frittflyt. för något fel måste det vara, och går det dåligt idag, blir jag riktigt irriterad. för man kan inte gå till jobbet och göra dåligt ifrån sig, må dåligt när man går därifrån och må dåligt när man kommer dit nästa gång för att man är nervös att det ska gå lika illa.

så nu hade det piggat upp mig om jag vetat
 att någon rolig hade gjort mig sällskap
typ joss eller jackie? men joss är i habo och jackie jobbar inte helger,
men kanske har tur att någon annan rolig ska jobba ;)

och jag har inte tagit tag i matten ;s


hade velat ta en fika efter att jag slutat jobba
någon som gör mig sällskap?


natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0