vart du än befinner dig, finns det en famn för dig

en till dag avklarad då, en dag som inte alls har varit jobbig. skulle tränat på morgonen men eftersom jag inte ville väcka marcus så fick det bli ett snabbt besök på subway och sen matsalen med joss! :) pyttipanna är liksom inte redigt min grej.

sen till skolan för att ha mentorstid & matte.
det enda som stod på schemat idag eftersom vi var lediga från engelskan! ;)

så jag ringde marcus, bad honom ringa till aktiva och det gjorde han när jag satt där inne och lyssnade
lite smått kul. något som var ännu roligare var att jag precis gått in i omklädningsrummet för att byta om, tagit  av mig mina jeans för att ta på mig mina TA-gräv shorts när jag ser att jag inte packat ner dom. så måste ha tagit ut dom i samma veva som jag tog ut josses skor och smink. så det pinsamma var att gå förbi i receptionen igen när man inte ens tränat. jaja, fick mitt kort iaf så det slipper bli en pinsam pratstund igen för att komma fram hur vi ska lösa problemet.

& idag åkte twister buss. det var lite nervigt att hoppa på bussen på kvarngatan då jag aldrig tycker om att hoppa på fulla bussar men vi fick ett fyrsäte och det gick bra. fast jag tror han tycker bättre om att åka bil. grejen var att han var hos veterinären idag, han hade en sträckning i ryggen och så tog de en massa prover så han har bandage på vänster framben. min lilla twister.

solong
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0