always look on the bright side of life

varför känns det som om alla sakta men säkert glider ifrån mig? några av mina bästa vänner, bara poff. jag vet att jag säkert överdriver lite men det är vad jag känner just nu. man kan inte alltid lita på att folk finns där i slutändan då det behövs kärlek och omtanke om en vänskap ska kunna andas överhuvudtaget.

håll i mig när det blåser
och släpp mig aldrig

ni är för bra för det
vi är för bra tillsammans


jag klarar inte att bli påmind
för bilderna skvallrar om hur underbart vi hade det, jag & min vän
men jag orkar inte stanna det som hände förut
jag måste blicka framåt, för bakom varje krök finns något underbart.

jag orkar inte verka nedstämd för det är jag verkligen inte
och nu ska jag inte störa er med massa tråkiga inlägg:)

cause all the world need is love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0