där månen & stjärnorna glimmar

tycker läget känns ganska hopplöst. min kamera är fortfarande pustväck, och verkar som om den aldrig kommer komma tillbaka ;( min nikon, lilla nikon. och det värsta som gör att man tappar suget totalt är att det kanske inte kommer att kunna gå på försäkringen då den inte var i ett inlåst skåp eller dylikt. jag tappar snart orken, då det känns som om det alltid är mig det drabbar och att jag snart säkert har lagt minst 5000 bara i självrisk för olika grejer.

men nu känner jag att jag inte ska hänga läpp.
för jag har så lite i skolan just nu att jag inte har något att göra
och vi är lediga onsdag & torsdag.
och på fredag drar vi till kreativum, sebbe kör ;)

fast jobb onsdag och torsdag men det behöver vi inte nämna
och imorn ska vi fira joss, så bara att komma hit
för det ska bli en trevlig kväll! :)

förresten.
vi har fått vårt fadderbarn nu, en liten unge som behövde vår hjälp
jag känner mig som en hjälte, eller något i den vägen iaf.
känna bra att kunna hjälpa någon liksom! 


nu lägger vi all gammal groll bakom oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0