vart försvann vi?

känns aningen tråkigt att jobb är det enda jag har planerat denna helgen, men ibland måste man väl få vila ut. och det har ju trots allt hänt mycket på kort tid så jag är värd lite vila. faaaast, jag säger ju inte att det hade varit tråkigt att hänga med svante & gänget ut ikväll, men har svårt att ta mig in till stan nu och sen är det inte heller helt säkert att komma in bara för att man haft tur och gjort det de senaste gångerna.

jag läste dina gamla bloggar nu precis, vi visade precis hela tiden hur mycket vi betydde för varann.

- "Men jag antar att vi får vara beredda på det värsta, iaf jag! Det kommer tära hårt isf, men sådant får man ta. och om 20 år så hoppas jag att det är över, &att du och jag fortfarande är vänner!"

-  "En gång trodde jag att vänskap handlade om att bara umgås, men det är så mycket mer än så. Och det har du och jag förstått :) Jag älskar dig!"

det finns få människor jag någonsin kommer få en sån kontakt med. och det gör ont i varenda nerv att veta att hälsa är det enda vi kommer att fortsätta att göra. men någonstans förstår man hur allt ligger till och försöker acceptera sanningen. du kommer alltid att vara ett bra kapitel, du var min bästavän & syster. och jag saknar dig än idag.


natalie,

Kommentarer
Postat av: janns

I will stay until the end! (v)

2008-09-27 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0