vardagsbekymmer

jag är så trött på att man inte kan lita på folk.
(för nu har jag börjat sakna min kamera & mina skor)

de verkar ha släppt oss.
ett sms, utan svar ;/ !
(så mkt tyckte vi om varandra.)


imorn ska jag träna, ska bli skönt
särskilt då jag inte haft tid sen i onsdags att göra det.
får se om joss gör mig sällskap (a)

& så ska vi börja dansa street !
så alla som vill kan ju hänga på! ;)

ärligt talat så är jag trött på dina lögner
& att alltid verka bättre när det gäller det.
för grejen är att .. jag bryr mig inte
tycker bara det är förbannat tråkigt att en supergo tjej som dig drar massa lögner!





med hjärtat i en mixer ska jag nu titta framåt
& se vad världen har att ge! ;)
N'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0