make love in this club

hejsan, jag är tillbaka nu med blandade känslor i hjärna & hjärta.
jag saknar redan allt.
värmen, esen, dagliga kebaben, poolen, utekvällarna.
och det bästa var att jag delade allt med en underbar person som joss! :)
för spontanitet gillar vi, annars hade vi aldrig ens haft någon resa!

nu blir det väl att försöka ställa om till det vanliga igen.
inget gå förbi esen när vi ska shoppa för att få råd & rön om vad vi ska göra
hur vi ska handskas med alla gutter och sånt
vad kostar ett flyg tillbaka tros? (usch 1800 kr)

nej det är väl bara att bita i det sura äpplet och förstå att vardagen kommer ifatt en
vare sig man vill eller inte


man tror alltid det bästa om en person
eller jag vill alltid tro det
så därför hade jag högre tankar om dig
jag trodde att dina ord åtminstone betydde något
och att jag var värd lite mer

vi hittade varann, släppte varann,
hittade varann och släppte varann igen
och jag klarar inte att släppa någon så lätt
att inse att man måste släppa dig är tufft






jag har saknat er!

jannie, elina, linda, nanna, nv3 & alla andra! :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa SP3

Jag väntar på alla spännande bilder och på att bli avundsjuk på hur bruna ni kommer vara! Hoppas ni har haft det bra! :)

2008-09-13 @ 16:28:28
Postat av: Cissi

Det märks att du inte har varit hemma... en saknad i klassen!! Hoppas du haft det bra :)

2008-09-14 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0