i wont hesitate no more

godmorgon på er!

min hals har börjat krångla, låter som en man som rökt i 40 år när jag pratar. TYP. detta kom som ett brev på posten efter att ha kört moppe med för lite kläder. så jag hoppas att jag kan träna med joss imorn, får väl göra något som är mindre ansträngande. typ lite mage eller något? ;P

och sen på kvällen är det dags för festen man har väntat sen man började jobba. eller typ. det är företagsfest på firstbase! så jag joss & jackie ska röja hela kvällen och träffa massa folk som man inte har sett! ;) (bara inte karlshamn & växjöfolket kommer:/) kanske borde börja leta efter min inbjudan? för någonstans måste den ju vara.. håper jag. haha.
 

nu måste jag fortsätta med min läsning för har som sagt redovisning om min bok imorn på 5 minuter så jag känner att jag har typ 100 sidor kvar att läsa så att jag har något att berätta om den. sen måste jag även läsa marcus bok i typ en timme (vilket kommer bli olidligt tråkigt) och även räkna matte med mamma.

det hade varit mycket bättre att kunna jobba med joss istället och bett någon annan göra mina läxor
(i en annan värld kanske) rocka fett idag joss, och äg hela first base! ;)





solong
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0