low

alltså herregud vilken kväll..
den började bra med göra sig iordning/förfest här hos mig med joss elina jackie mimoxa & emilia. man kom till festen och checkade vilka som var där och allt var väl tiptop typ. (cirka) lite dans, billigt vin och man var igång, och festen igår var en enda stor reunion. massa folk från både tullen & rödeby så det var lite kul liksom.

gick ut och gick med viktor en runda, eller ja vi stannade på ett jävla berg och pratade. höll på att trilla i buskarna då högklackat+sten & mossa inte är den bästa kombinationen. sen gick vi in och jag pratade med joss & elina. fyllde på med lite cider och var allmänt glad. 

jag tror det var då folk började lämna festen en efter en ..
joss och elina, sen mimoza & framåt småtimmarna hittade man inte jackie
helt jävla crazy!

hon hade följt med sin drömkille medans jag & viktor hade suttit inne på sweden waters kontor och nästan somnat. sen gick vi ut därifrån och jag fick storspö av honom på guitarhero! nu i efterhand kom jag på att jag liksom glömt att ens trycka på den "plattan" man ska trycka på samtidigt som man trycker på knapparna! ;) så jävla clever.

sen gå och dansa med elin mimoza och alla. det var trevligt iaf!
kul att alla bjöd på sig själva och var så finklädda!

sen gick vi in i lenas arbetsrum, öppnade fönster & hittade pennor.
sen hände det även lite annat, men vafan?

jag är inte den som tänker ha dåligt samvete eller bry mig om det
det är du som borde ha ett tungt hjärta nu eftersom du gjorde fel
och det vet du innerst inne med
hade vi haft andra förutsättningar så hade det kunnat bli helt annorlunda
men det var skönt att träffa dig iaf! ;)
men jag förstår inte hur vi har kunnat missförstå varandra så pass
det har hänt mig många gånger den senaste tiden, så är det mitt fel?
aja men som sagt, det var trevligt att se dig.


när jag gick hem hade jag ashraf i luren stackaren var vaken så sent
berättade om min stulna kamera & skor (FÖRHELVETE!) så han fick höra all skit
men vi pratade även om annat och det var skönt att catching up! :)

och vid tullskolan mötte jag sam, så jag hade sällskap resten av vägen hem
fick veta lite detaljer och sånt, och även om jocke är den största skvallerkärringen ..
..så älskar jag med skvaller. (tyvärr, pinsamt liksom)

efter någon timme eller två kommer jackie och vi snackar skit i en timme typ
skitskönt att bara prata och ha varandra! så nu måste vi 3 börja träffas utanför lokalerna, aight?


idag ringde tomas, min chef tomas
han sa att de hade sagt att det var jag som hade tagit terjes telefon som blev stulen igår
och verkade inte tro mig när jag sa att jag inte ens sett den telefonen den kvällen
grejen var att viktor kan intyga att jag inte tagit någon telefon
men jag blir bara så ledsen liksom.. att ses som en tjuv.
som ett jävla slag i magen
(jävla first base, men där finns som överallt också några pärlor)



aja
detta var mina problem & trevligheter
sup & svälj - trevlig helg!
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0