jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

på ett sätt känns livet underbart!
vi har ett sista år, som ska bli det bästa
men .. folk har förändrats och man har inte samma kontakter.

jag vet liksom att jag sårade er, det var aldrig med avsikt
men ni måste låta mig komma tillbaka och visa era riktiga jag
för förlusten av er hade varit en av de största jag någonsin gått igenom
och jag vill aldrig någonsin tappa er.

we're gonna rise, riiiise
åh minnen
(tiden passerar och blir till minnen)

i can dim the lights and sing you songs full of sad things
we can do the tango just for two
i can serenade and gently play on your heart strings
be your valentino just for you



(tycker synd om alla som läser min blogg just nu,
den är inte som den ska vara. det är inte jag heller.)


men jag är glad att jag har er.
joss, vad hade jag gjort utan dig?
jannie, livet ut inget annat
elina, linda, nanna - ingen kan ersätta er!

det är som att vinka åt en blind, som att skriva åt en döv
(för du hade ändå inte lyssnat.)





hejdå, godnatt, sovgott
(för nu måste jag göra min religion)
n'








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0