it's a fabulous feeling

nu har jag varit duktig & lagt ut nya bilder på bilddagboken, så om du känner dig nyfiken så är det bara att gå in där och kolla! :) känner dock att jag är lite besviken på kameran på telefonen, men samtidigt vad kan man begära av sin telefonkamera? är det bra ljusförhållanden är den också bra!

det ser mörkt ut, min återförening med min nikon..
det svider rejält, gaaaaaaaaah!
och bara det att köpa nya skor med.

får väl hoppas att det löser sig.
på något sätt gör det väl alltid det?



alltså min hjärna känner att det händer för mycket just nu och jag hinner inte riktigt med. jag gör saker jag i vanliga fall inte skulle göra, och saker som är helkonstiga. det känns som om en sån där riktigt snabb karusell och jag gör allt för att stoppa den men det går inte. men jag antar att det bara gäller att komma ifatt livet och njuta av att? för att tro att det går att spola tillbaka och sen tro att det var bättre förr funkar inte i dagens samhälle. utan här ska jag börja ta allt med en nypa salt och ha så roligt jag bara kan! (y)


solong!
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0