i just can't stop

nu har jag varit smart och fixat en till blogg bara så att ni slipper läsa om när jag är tjurig eller tjata ur saker. skönt att kunna skriva och veta att ingen man känner läser det. så här kan jag vara mitt bästa jag! ;)

idag var vi duktiga joss & jag. vi gick till aktiva, (trots att kim fortfarande inte fixat något kort till oss) och tränade. det blev rullband, den där svänggrejen, mage och ben. och när vi skulle gå insåg vi att vi hade väldigt brådis eftersom engelskaprovet började om 25 minuter och vi hade inte ens duschat. så det var in i duschen och sen försöka torka sig snabbtsnabbt så att joss med skulle kunna torka sig! ;d sen skulle hon även vara envis nog och blåsa håret, haha.

när vi gick till skolan kändes det som om vi inte kom någonstans utan båda var helt matta i benen
precis så det ska vara (så nu är det träning 2-3 gånger i veckan! (minst)
sen ska vi se hur länge det håller med (y)

engelskaprovet var helt luddigt och man hade tur om man ens fattade frågorna
jaja, cissi får väl sig ett par goda skratt iaf.

sen snackade jag & joss med marcus om turkiet och han lyckades bara få höra de värsta grejerna så måste trott att vår resa var helt vrickad! resa december och april med! är du på är jag på honey! ;)

gick upp till lärarrummet där först marcus, ola och cissi drev med en
sen in till deras "matrum" där resten av lärarskaran drev med mig
(de hade en roligt åt mig idag, av någon anledning)

min drickaautomat var avstängd pga. vandalism
(som jag blev drabbad av igår
strålen sprutade som en fontän istället för i glaset så jag skvätte ner någon)

nej nu ska jag nog gå och läsa en bok
vilken rolig bok ska jag välja?
en engelsk bok som jag ska ha redovisning om på fredag
eller en 500 sidor lång bok om globaliseringen?
(blir ett svårt val då båda är sååååå roliga)




jag hade gjort vad som helst för en kväll till i värmen med vännerna
good times, bad times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0