i could stay lost in this moment forever

här kommer man till skolan en timm innan man börjar för att kunna skriva färdigt sina anteckningar till lektionen. och så har man bett christian två gånger att lägga upp powerpointen på poseidon och varje gång har det varit: "ja ska gå upp & göra det nu". men fortfarande ingen skymt av judendomen där. (det där med poseidon liksom, det funkar aldrig när man behöver att för lärarna är för lata för att lägga upp något nytt) så hur kul är det att kolla där varje dag, (som vi egentligen ska) när det inte händer något? & när det väl händer något, får man värsta skällen att man inte kollat poseidon.

that's life.

jag har iaf tagit med min josses smink, skor & en telefon hon ska låna av mig
och så har jag lämnat tillbaka böcker till bibblan, som skulle vara inne för 1 år sen. 
inget annat jag kan göra?

ska klippa mig imorn, ska bli grymt skönt ! få en frisyr igen, haha.
tror nog att jag får börja klippa mig lite oftare. 2 ggr/år är ingen bra kombination.
eller ekvation om man vill vara sådär naturareaktig. 
(men det vill man inte.)

nu väntar jag på att christian ska lägga ut powerpointen
eller att någon söt liten människa kommer och gör mig sällskap:)



make this time to the best of my life
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0