friday, i'm in love

tusan vilken skön dag det här har varit. vaknade vid halv 9 och  hade gott om tid på mig på morgonen. tog bussen till stan och den första jag mötte var kossan. pinsamt. men styrde kosan mot skolan där man fick sig en trevlig pratstund med alla fina 3:or:)

sen dags för seminarie på marcus lektion, lite löjligt men vafan.
jag var tydligen den enda som hade läst det jag ska, haha!


sen mys i bönan med joss kajsa mård & filip
och när vi började bli hungriga drog vi till redlight och åt!

sen shopping :) träffade göteborgaren ;s gaaah.
men vi gick vidare hade trevligt och kul! :)

och inte en endaste plan inför helgen, känns skönt & trist!
men kanske jobb på söndag, behöver pengarna! ;D


natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0