free fallin'

vilken dag, det har verkligen regnat hela dagen från och till
hösten är påväg, och nu på riktigt
det kommer liksom inte finnas någon återvändo när alla löven är borta
det är ledsamt.

men veckan bådar gott iaf!
eller jobb imorn, men det ska väl gå bättre!

sen på fredag är det wii hemma hos b'
& på lördag ska vi fira kajsa lite:)
det är goda tider nu känner jag, alla är sällskapssjuka!

och så bokade jag in min klass till spexfoto nästa vecka
jag älskar min klass, men det vet ni nog redan?
NV3<3

det enda som gnager just nu är matteprovet nästa onsdag ;(
men vafan, bara att ta tag i att känner jag.
och att min värld fortfarande inte står still, men snart så:)


varför räknar jag dagarna?
aja, man kan inte alltid använda sin fulla hjärnkapacitet.





grejen är att, jag måste sluta säga "grejen är" okej?
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0