fattar du vad det handlar om?

åh pissfuckingcpmatte! jag blir tokig.
blir ju inte bättre av att man sitter i köket med mamma i 3 timmar och bråkar om att. orkar man inte tänka mer så gör man inte, men nu är läxan klar som ska vara klar tills imorn och så hade jag tänkt läsa min engelskabok lite för antar att jag ligger efter som satan eftersom alla har haft sina böcker en vecka, jag i typ 8 timmar! men det är ju bara lite sidor att läsa ;d

har packat lite idag, eller lagt lite kläder i en hög och satt fram några toalettartiklar jag ska ha med mig i badrummet. packa är överskattat. eller, njae. men ikväll är det överskattat, torsdag kväll är det nog inte lika överskattat!

jag vet inte hur jag ska reagera när jag ser dig.
mitt system har för längesen raderat dig ..



jag kan inte fatta att ni är tillbaka igen. min hjärna, mitt hjärta, mina tankar trodde på något sätt att ni skulle stanna där. att ni inte skulle komma tillbaka. jag var helt säker på det, vet inte varför och det kändes tungt. ni är tillbaka, även chansen att träffa på dig. humöret hoppade upp 3 steg när jag insåg det. du är verkligen tillbaka här

du kommer att saknas där en lång tid framåt
inget är detsamma.



nedräkning: 3 dagar!






ny dag imorn, nya chanser att göra allt till 100%
n'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0