det bara du och jag kvar

jag är ledsen om jag har sårat er på något vis. jag har hela tiden försökt få med alla på allt, planerat och hållt på att höra av folk. men nu har jag tröttnat på det, jag kan faktiskt inte hela tiden anpassa mig efter andras träningar och intressen hela tiden för det är inte många som gör det för mig.

så förlåt, men detta gör jag för min egen skull. att för en gångs skull få göra något riktigt impulsartat med en vän man tycker mycket om. jag kan inget annat än att känna dåligt samvete för att ni känner såhär men hade ni tagit tag i detta tidigare så kanske vi hade haft en bokad resa tillsammans. för egentligen ska jag inte ha dåligt samvete, utan ni ska bara vara glada för våran skull. och när man nämner en senare resa, nej då vill ni inte eftersom vi redan åkt en gång. påstå inte att jag ska kunna förstå er hela tiden, trots att jag älskar er.

jag kommer sakna er
men jag gör detta för min skull
så jag ska njuta av varje solstråle
här hemma är ni mina
<3



joss
denna veckan ska bli den bästa detta året :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0