härliga tisdag

jag saknar något jag inte ens vet vad det är, och om man inte vet vad det är - hur ska man då fixa det?


jag blir så trött på mina drömmar, de är verkligen helt sjuka
och folk jag berättar dom för höjer ögonbrynen och kollar konstigt på mig
finns det någon som kan bota konstiga drömmar?

känner mig så pepp inför matteprovet imorn ;/
men känner ändå att jag förstår en hel del
så bara det är ganska skönt

fotografering imorn med
nv3 i mitt hjärta!

tack för att ni finns, allihop!
spelar ingen roll ni har i mitt liv
så länge ni ger mig ett skratt är ni bra
jag har de bästa omkring mig<3


förresten någon som vill åka till rhodos med mig imorn för1300?
jag går & packar min väska, så kan ni skicka ett sms när ni bestämt er?


natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0