does that mean i'm psycho to?

jag är helt utmattat, död & trött!
så det första jag gjorde (nästan) var att lägga mig på soffan
här har jag sovit tills nu, vilket har varit riktigt skönt! :)

idag hade vi läsning med marcus, boooring
halloweenfirande med massa bullar
egen lektion på idrotten
& ett jävla engelskaprov ;s

helgen lovar iaf gott!
fika med johanna & gänget imorn
sen feeest! ;) ni är de bästa!


jag har saknat dig! ;))
men att inte berätta för någon är jobbigt
jag tycker inte om att gå och grubbla
men i detta läget ses det som det bästa
då jag vet precis hur situationen gärna utvecklas till.

men det är ingenting jag tycker om
att dölja saker för er, de bästa
det ska inte gå lika långt denna gången

tack för att ni finns<3




godkväll
imorn ska vi svänga våra lurviga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0