sleepy hollow

jag är sjukt trött, har verkligen varit fokuserad 90% av denna dagen och det tar verkligen på krafterna! började min dag  med att 07.10 ha en körlektion med gamla tomas. mycket roligt, lite läskigt och smått beroendeframkallande. körde vid hamnen idag igen & sen gav jag mig ut på vägarna, aningen pirrigt!

efter det var det jobb som gällde & sen teorilektion i två timmar, boooring!

så vad jag egentligen behöver som mest just nu är många timmars god sömn
för imorn kör jag igång igen!

först lektion & sen jobb efter det
men pratade lite med favoritjimmy så jag slipper komma vid 15, vi kan komma vid 12 istället (y)
och så blev vi bjudna på julfest i december, alltid kul.

17 minuter och min film är klar att ses på
måste hålla ut i 17 minuter, inte somnaaa!
oh, förresten har ingen aning om när jag börjar imorn
kollat det nu, 10.55 - gaaanska soft!

jag saknar dig.
du har något speciellt
& det är du ensam om!
 


godnatt sötnosar
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0