i need you

ja vad ska jag säga idag då?
kom in till skolan tidigt, för att kunna läsa marcus bok, men har jag den med mig? Nej! ibland blir man så trött på sig själv, men det har man väl rätt till att vara ibland?

helgen lovar gott! efter att jag slutat ska vi till pantis ett tag innan vi tar bussen till linda för en helkväll med tjejsnack, wii och goda vänners sällskap! :) detta kommer bli riktigt mys. & imorn ska vi fira kanelbullens dag och surprise surprise kajsa med! så grattis kajsa! ;D


uppdatering.


nu sitter jag och josse i lägenheten och väntar på att komma hem, :) mamma ska hämta mig, eftersom hon måste tanka med och e85 har de tydligen inte överallt ;d sen blir det hem och plugga sönder sig själv med matten, ååååh! så det blir en trevlig eftermiddag/kväll känner jag (y) hade hellre fullföjlt våra planer och gått ut ikväll, men alla kunde inte och när vi ska ut ska alla med! :)

igår hade vi skitkul, spelade wii! ett tag tänkte jag att det var det jag skulle önska mig när mamma och alla hela tiden frågade men kom på bättre tankar och sa att jag ville ha ett kameraobjektiv! någonting jag riktigt kommer ha nytta av (när jag väl får tillbaka min kamera:/)


jag saknar mitt gamla liv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0