som om vi alltid var tillsammans

det har varit en händelserik dag idag för mig! hade en impuls imorse, nej men nu måste jag ta tag i att boka körlektioner på körskolan. så så fort jag kommer till lägenheten gör jag det med första redan idag! och det var kul, riktigt kul! vet inte än om jag ska det, men tror att jag ska boka in en till på onsdag och ta bort en under v.44 så det inte blir tre körningar den veckan.

och eftersom jag ligger så långt bak i körningen än,
så längeså behöver jag inte tänka på teorin ändet är väl skönt det med liksom,
att än så länge kunna rikta in sig på att för det första kunna köra!


hade jag vetat hur ont det hade gjort hade jag nog aldrig kunnat åka därifrån
för det var en resa hem med hjärtat i en mixer och en röst som inte bar.
och det som gör ondast av allt är att veta att jag aldrig mer kommer se dig.


brustna hjärtans höst
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0