the moment I miss you

3 timmar & 23 minuter tills jag fyller 18
känslan är stor och nervös och det känns pirrigt
snart är jag lika gammal som alla andra, jippi!

gårdagen var mysig! :)
hann umgås med jannie och sen kom resten av alla gäster
det heter släkten är värst, här är det tvärtom! vilka människor!
det sög dock att inte johanna m. familj kom, men de kommer kanske imorn.

fick med underbara presenter!
en ny kamera :$ ett objektiv, tillbehör till kameran
halsband, två ringar, örhängen, bodybutter & sånt mysigt!

sen på impuls drog jag med stora-nelly till staden då hennes kompis fyllde!
så det var en fest full av aspö-bönder - ganska speciell fest, väldigt extraordinär!
någongång måste man ju gå på konstiga fester med! (a)

och jag hade supertrevligt med nelly, känt henne i typ 3 timmar, kändes som 1 år
vi drog in mot stadskärnan för att träffa lite folk på p&m och trots att man var ärlig kom man inte in
så vi försökte även på playbar, men ett nej där med! så jävla surt
testar det sista & bästa stället och självklart kommer vi in
(kanske var det bara för att vi hade armkrok med varsin 28-årig dam?)

väl inne på nivå känner man inte igen ett enda ansikte,
mer än de som var på festen förstås :)
så jag stannade där i någon timme sen drog jag till michaels
för att möta fiip cornelia erik svante elin & mård och fick snålskjuts hem!
det är fint det!

och idag åkte jag iväg med mamma
och när vi kommit fram var det enda jag letade efter
en tjej med en korthårig mörk kalufs
vars leende kan få mig att le i en månad
men jag hittade inte min tjej, och jag kan inte le konstant  i en månad
jag hade behövt en fiedos, mer än någonsin
någon som finns som ett underbart sällskap och världens klaraste skratt
jag saknar dig min nix, kommer alltid att göra! (v)


vi åkte alltså till växjö, var på en fotokurs
verkligen hur bra som helst, även om det var mkt fakta på kort tid
och även om det är mycket att tänka på nu när man ska fotografera
men nu har jag iaf en kamera igen och det känns inte som om jag tappat min högra hand
den är tillbaka, och jag är gladare än någonsin

tack för att ni finns
i min värld är ni det bästa jag vet
<3




would you freaked out if I said I liked you?

natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0