should I go?

vilken helg, jag säger bara det!
mysmysmys!


& inte nog med det så gick det t.om. bra på jobbet idag
hade kul med carina och vi sålde som vi inte gjort på riktigt länge!
så bra att jag fick en omega-3 burk med mig hem :))

igår var det galären-anda för fulla muggar!
började på kanotklubben med pingis, galärenbarn & skratt.
sen åkte vi in till stan och kom in med mitt egna leg,
vilken lättnad! :) jag hade kul och så här borde vi göra oftare!

imorn träffar jag mina babes
jag har saknat er! <3

jag orkar inte bära mitt hjärta
orkar inte bry mig
för allt jag vill är att bli prioriterad.

& det var bara dig jag ville träffa igår,
well, i'll guess i was a little bit dissipointed.


jag saknar emelie
jag saknar per
jag saknar fie
jag saknar johan
jag saknar simon
(alla behöver då & då en stor dos av underbara människor)


pratade med esen innan, fina esen
han är en sån som bryr sig :)
a keeper!




jag har saknat dig babe! :))



allt är som vanligt, men inget är som förut ..
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0